Lycka!

Just nu är jag lycklig ända in i själen! Shit vilken bra dag!!!

Hade teori, balett, lunch och jazz! Sedan hade vi resurstid (när skolan har bokat en sal som vi får använda till det vi behöver). Så jag och Elin stretchade och började leka med lite coola tricks som man kan imponera lite med! (något jag inte kan alls) så roligt! Sedan blev det käk och stretch för att gå på klass för KARL & KNUT!

Jag har varit livrädd, men fy f**n vilken rolig klass, just nu är jag hög på dans!!! Så roligt att få använda hela kroppen och saker som på andra klasser ses som något negativt!

Jaa så just nu är jag bara lycklig! Men önska mig lycka till att kunna gå imorgon! Haha

I'm out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0