RAW comedy club!

I fredags gick jag och Johan(sambon) på Raw comedy club i Uppsala! Min julklapp (eller egentligen skulle vi gått på Johan Glans, men det var samtidigt som repetitioner inför Guldbaggegalan så då var han snäll och köpte en ny julklapp).
 
Kan verkligen rekommendera er att kolla upp komikerna! Dock var jag mest taggad på Özz Nujen, men han var den som var sämst under kvällen. Inte dålig men de andra var sju
 
kt mycket bättre än vad jag trott!
 
Speciellt tycker jag ni ska kolla in Daniel Sloss från Skottland! Sjukt skön kille, som dessutom bara är 22 år!
 
De andra var Ann Westin, Özz, Behrad Rouzbeh, Mårten Andersson och Soran Ismail. Skönt med en blandning också då de alla körde lite olika stilar!
 
Riktigt bra kväll måste jag säga. Jag kan ju ibland vara lite pryd och tycker inte man ska skämta om allt, men det var bara någon enstaka gång under kvällen som jag tyckte det blev lite väl grovt!
 
Har haft en supermysig helg så nu kör vi ny vecka!!
 
I'm out
Trackback
RSS 2.0