Toppar och Dalar!

Jaa den bra inställningen som fanns där igår är som bortblåst idag! Eller har en helt okej grundinställning men är inte
Sådär på moln idag..

Hade dock en bra instudering (repetition inför ett nummer till vår slutföreställning i juni). Det var mycket nytt material som inte är naturligt för mig och lite trög var jag allt men jobbade och försökte pusha mig själv trots att stilen inte passar mig toppen. Jag blev peppar att verkligen göra mitt yttersta så jag får med mig något därifrån! :)

Har i övrigt varit en lite seg dag.. Men med en mysig promenad, jobb och lite annat.

Saker börjar dock komma ifatt mig igen och det är den värsta tänkbara tiden för det just nu!

Imorgon är en ny dag!

(Blev lite röd efter en halvtimme på spikmattan)
I'm out!

https://cdn2.cdnme.se/1396641/7-3/pic_513e301fddf2b352ee3170bc.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0