YOOUU!

Går fortfarande och sjunger på låtarna från gårdagens Melodfestival final! Speciellt Begging och You!
Har idag haft en riktigt skön dag! Sov till 11.15, käkade frukost, kollade How I met your mother, gick ut och gick en timme, gick en sväng på stan och sedan hem och bakade. Kollade på Så ska det låta med sambon och ska nu lägga mig och kolla på serier i sängen! Ladda upp inför veckan som kommer!
 
Äntligen har min träningsvärk sedan förra veckan börjat släppa! Igår kunde jag inte gå normalt för att baksidorna stramade och värkte sådant! Men är taggad att köra igång igen! :)
 
 

Skulle dock inte klaga över att åka utomlands inom en snar framtid! Samos 2012
 
 
Just nu är jag på ett ganska bra ställe inställningsmässigt och stressar inte så mycket över saker som jag brukar göra. Jag mår bra och vågar stanna upp och njuta av småsaker lite mer, samtidigt som jag njuter av att jobba hårt i skolan!
 
Så imorgon är en ny vecka! TJOHO!
 
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0