30 november

Idag är jag lite nere, kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det brukar bli så när jag har lite tid att varva ner efter en hektisk period. Det har hänt så mycket roligt under denna höst och kommer fortsätta göra det tills året är slut så nu när jag har 2 dagar ledigt så stänger kroppen och hjärnan av lite för att smälta allt tror jag.
 
Gillar inte känslan, men kommer spendera dagen och kvällen med den person som nästintill alltid får mig på bättre humör, min andra hälft Johan. Vi ska ta hand om varandra, vi ska in till Sthlm, gå ut och äta och gå på de 39 stegen, en teaterföreställning. Det ska bli mysigt!
 
Än så länge sitter jag i min Onepiece och ska snart börja göra mig iordning. 
 
Nee en dusch, lite fina kläder och en del kramar så ska jag nog komma igång idag också! ;)
 
Imorgon börjar nästa spännande äventyr! Mer om det senare!
 
Har reflekterat lite över allt underbart denna höst har gett mig.
Få vara en del av Jonas Gardells show som dansare, skapa en föreställning till förmån för Ungcancer för en älskad och saknad vän, jag har sjungit, utvecklats dansmässigt, sångmässigt, haft praktik med underbara Sacha Jean-Baptiste och Zain Odelståhl, undervisa fantastiska elever, börja ställa in mig på vad som komma skall efter Balettakademien och självklart haft mina nära och kära omkring mig! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0