Höstlov?

Känns verkligen inte som att vi precis har haft höstlov! Dock är det inget negativt! Jag har haft tiden till att fixa med så mycket roliga saker denna veckan! 
 
I början av veckan så åkte jag hem till Lkpg. Det blev massor med planerande inför föreställningen vi gör till förmån för UngCancer och som en hyllning till en gemensam vän! Vi dansade och skrattade som gamla tider! Härligt! 
 
Sedan var det dags att åka upp till Sthlm för att köra Jonas Gardells show på Maximteatern "Mitt enda liv". Mamma följde med mig upp och kollade på showen i torsdags och sov här till fredagen! Så mysigt att ha henne här! 
 
Ansiktet på och redo för show!
 
Igår körde vi 2 föreställningar på Maxim men det var inte vilken dag som helst utan Jonas fyllde 50 år igår så det blev lite överraskningar efter föreställningen med Anna Book och Peter Jöback bland annat! Efteråt firade vi tillsammans med ett par glas vin och möjlighet att prata med alla, något man inte riktigt hinner när det är showtime! 
Anna Book och the faboulous GardellGirls!
 
Hade en riktigt, riktigt bra kväll igår, det är ett härligt gäng människor som är med i föreställningen, det är en ära att få vara en liten del av den! 
 
Haft en riktigt bra vecka helt enkelt! 
 
I'm out! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0