Just nu:

Just nu sitter jag på tåget på väg till skolan, men annars söker jag järnet efter auditions och dansjobb! Varför joo för att det är det jag vill hålla på med! :) 

Har i helgen haft mina sista föreställningar med Jonas Gardell på Maximteatern! Har varit så sjukt roligt att får vara en del av denna fantastiska show! :) 


Denna höst har varit fullt ös hela tiden och jag älskar det!! Dock var det skönt med en lite halvt ledig dag igår! Lite pyssel hemma, tvätta, handla, lite plugg men också hotellfrukost och turistande i Uppsala haha! 

Nu kommer fokus ligga på att planera föreställningen till förmån för UngCancer som vi sätter upp i Lkpg nästa vecka! Till minne av vår fina fina vän Robert! <3
Mycket som ska fixas! 



Att få hålla på med dansen är min absoluta dröm och jag ska satsa för att det ska bli så också! Nu kör vi! 

I'm out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0