Dagen!

Mår pyton! Var ju inte länge sen jag var sjuk och nu är jag dålig igen! Så träligt!

Har iaf varit hos optikern idag! Sedan blev det klackklass med Malin Emmoth! Så sjukt nyttigt! Sedan rep inför studioföreställningen vi har på skolan på fredag! 

Drog iväg efter skolan för att undervisa (vicka) 2 klasser på Base 23! Jätteroligt men kände mig inte som den bästa läraren idag.. Jag ville mycket men fick inte ut det på rätt sätt kände jag men dansa det gjorde vi! 

Så nu efter en lång dag sitter jag på tåget och längtar hem till soffan och en kopp te för min hals! Ladda inför morgondagens auditionträning! Tjoho! :D skriver ett inlägg imorgon och förklarar vad det innebär! 

Alla hade lite ont i fötterna efter vår första riktiga klackklass! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0