Helgen!

Denna helg har varit så mysig! 
 
I fredags hade vi vår sista dag i skolan innan höstlovet, kan säga att den kändes lite längre än en vanlig dag, trots sovmorgon! Efter skolan gick jag och Cicci och tog en liten fika innan jag begav mig mot Base 23 för att undervisa en klass. En så himla härlig grupp, de vill alla väldigt mycket, har energi till tusen och är så duktiga hela bunten! Så jag gick därfifrån med ett stort leende på läpparna. 
 
Senare i veckan är det min tur att köra "Mitt enda liv" med Jonas Gardell på Cirkus.
 
Igår firade jag min kära sambo som i fredags fyllde 23 år. Vi bara myste och latade oss under förmiddagen för att på eftermiddagen gå för att möta upp hans vänner på en restaurang/sportbar. En kväll i hans tecken alltså. Vänner, god mat, öl, hockey (Vinst till LHC :D). Vi avslutade kvällen i soffan framför Monsters University! En helt underbar helg och nu sitter jag på väg hem till Linköping ett par dagar för att ha höstlov, umgås med familjen samt planera inför föreställningen den 19 November! 
 
Nu tillbaka till uppgiften vi ska lämna in efter den här veckan! 
 
I'm out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0