Hemlängtan!

Åh jag sitter på bussen på väg till Linköping och hem till familjen och vännerna! 

Ska imorgon överraska min mamma som fyller år snart så hon vet inte att jag kommer hem och hon vet inte heller att vi alla syskon ska ta med henne ut och äta middag! <3 världens bästa mamma! Finns ingen som hon! <3



Pratade även med min systerdotter som är 5 år och när hon säger tillbaka att jag älskar dig också glad som en lärka spricker nästan mitt hjärta av kärlek och jag fällde lite tårar! Jag har världens finaste familj! (Utan att vara partisk då förstås) 

Snart snart är jag hemma! Får inte träffa mamma förrän imorgon men ikväll blir det planering inför en kommande föreställning med 2 av mina bästa vänner! Inte fel! 

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0