Praktik vecka 2!

Praktik är det bästa vi haft under utbildningen! Dock känns det som att det är bra att det ligger i 3:an då man har börjat få en hel del frågor och funderingar om vad som kommer sen och man har börjat tänka lite utanför skolan. I 1:an och 2:an var jag i alla fall så fokuserad på själva utbildningen, gruppen att utvecklas medans jag nu känner att jag har så mycket mer jag behöver lära mig och ta reda på som jag inte lär mig på skolan!
 
Med det menar jag verkligen inte att skolan inte ger något utan mer att man har skiftat sitt fokus på vad som är viktigt för mig, vad vill jag fokusera på på klass, vilken typ av dansare vill jag vara? Så det är mycket funderingar, men jag är laddad och vill lära mig så mycket som möjligt! 
 
På så sätt är Sacha Jean Baptiste som jag har praktik med fantastiskt! Hon är så driven och kan så mycket om olika saker och hon är inte sen med att dela med sig av den informationen! En jättegullig tjej som är en stor inspiration! :)
 
Fina Sacha!
 
Idag blir det mer dans än de andra två dagarna vilket blir jättekul! Dock har det varit så kul att få se mer av vad dans och koreografi kan vara och hur man kan använda sig av det! Så ett par superdagar har jag haft! 
 
Nu: sjunga lite samt göra en uppgift jag fått av Sacha! 
 
I'm out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0