3-4 veckor!

Efter 3 veckor börjar jag alltid känna att jag vill åka hem eller i alla fall bestämma så att jag får träffa min underbara familj snart igen! 

Jag har nog skrivit det förut men trodde aldrig att jag skulle flytta ifrån dom! Dansen är ju dock det jag verkligen älskar att hålla på med och dom är jättestöttande! Dock pratar jag med min mamma och pappa i princip varje dag och ibland flera gånger på en dag! <3 



Vad vore livet utan dem runt omkring en som älskar en för den man är? Å jag älskar självklart dom! Så härligt också att jag har så många fina syskonbarn! <3 kärleken till dom går inte att beskriva! 
En Nellie som var cirka en vecka gammal! <3

Älskar ju alla mina syskonbarn men av respekt så lägger jag inte ut bilder på dom alla! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0