Dagen!

Shit vilken dag! Den har varit en riktigt bra dag trots ett litet breakdown!

Började dagen med modernt sedan jazz (som gick sjukt bra fram tills jag grät) och sedan en av de bästa klasserna någonsin som kallas för moving! Just nu gör vi Mats ek repertoar! Mest utvecklande klassen någonsin!


Mitt breakdown: vi skulle göra en diagonal vi gjort tidigare och på sätts låten som vi hade den första jazzklassen som jag kom tillbaka på efter att min vän, jag tidigare skrivit om, gick bort. Min kropp reagerar genom att jag mår illa och börjar skaka och får sådan sjuk ångest! Tog ett tag innan jag förstod varför och tårarna bara sprutade! Jag dansade dock ändå och det gick riktigt, riktigt bra! Sån frihetskänsla att bara få dansa! 

Kvällen kommer i ett eget inlägg! 

I'm out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0