Kristian Gidlund

Jag antar att det knappt undgått någon att den fantastiska journalisten, trummisen, människan Kristian Gidlund gick bort i cancer igår! Han blev bara 29 år gammal.
 
Han sätt att skriva var så målande och berättande men på ett ohämmat sätt jag aldrig sett förut!

Jag började läsa hans blogg i samband med att jag hade en kompis som själv var obotligt sjuk i cancer. Efter ett tag blev det för mycket. Kristian förklarade vad det var han och antagligen även min vän gick igenom och det skrämde först skiten ur mig. Jag lämnade bloggen ett tag men kom tillbaka. Hans blogg gav mig en hel del insikter om livet och en hel del tröst om döden, då det är något jag själv är så rädd för!
 
Har ni inte läst hans blogg, gör det, den är fantastisk.
 
Jag kommer inte skriva Vila i frid eller liknande då jag själv avskydde det när min vän gick bort i samma hemska sjukdom. För mig lever dom vidare någon annanstans!
 
Kristian, jag hoppas du är på en bättre plats!
 
http://ikroppenmin.blogspot.com
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0