Projekt!

Åh vad jag kommer vara lättad när morgondagen är över! Ska bara göra klart mitt solo också.. Vi har haft världens bästa klasser som kallas för "Moving", vi har hittills kört repertoar ur Mats ek svansjön! Så himla kul och lärorikt!
Dock har vi haft ett annat projekt vid sidan av som grundar sig i det också som jag har känt blivit övermäktigt då vi endast haft 4 klasser! Men imorgon ska vi i alla fall redovisa solon vi gjort, Jaa eller ska ha gjort! Jag har börjat men jag är inte klar!

Så imorgon kommer det komma fram en gladare My! Om bara min rygg kan sluta göra ont med så är det toppen! :) 

Haha här är i alla fall en bild som har samma känsla som mitt solo! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0