Shit!

Mina dagar är så fyllda med roliga saker!! Å vet ni vad det betyder? Jag tror jag är HELT tillbaka efter att jag gick in i väggen för nästan 6 år sedan!

Så lång tid har det tagit att bli mig själv igen! Jag har ju fortfarande fungerat innan, men min sambo är nog den som fått ta den största smällen när det blivit för mycket!

Jag har inte vågat säga ja till saker som jag vill göra i och med rädslan för att jag då kanske inte orkar med det jag "måste" göra! Men nu kan jag vara spontan igen utan att få panik och jag kan göra saker bara för att dom är roliga! Gjorde jag det förut så blev jag stressad för att jag inte gjorde det där andra som jag ju måste göra!

Jag njuter helt enkelt! Sen kommer det säkert bakslag men det är så skönt att känna sig som sig själv igen!! :D

Så om ni kraschat, tillåt det att ta tid! Jag har många gånger trott att nu mår jag bättre å så händer samma sak igen, men nu ni är jag tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0