Sjukstuga!

Fick agera sjukvårdare igår, haha skämt åsido så fick jag ta hand om min kära sambo som gått och blivit sjuk! 
Hoppas bara att jag klarar mig! Har varit lite kärv i halsen men har inte mått dåligt än så håller tummarna! 

Annars rullar det på med dagarna i skolan och vi har börjar repa inför en föreställning vi ska jobba med senare under hösten så idag blir det en lång dag med rep fram till 20.00 ikväll och vi börjar med fysisk träning 10.45! Men kul är det! :D 
Förra gången vi jobbade via skolan var på Guldbaggegalan i januari 2013! 


Ska till sjukgymnasten nu på morgonen med min rygg och se vad hon säger! Känns skönt att ta tag i det ordentligt och se om det kan bli bättre, hade nästan accepterat att jag alltid skulle få ha ont, men det vore ju skönare att slippa!

Snart är det helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0