Rensning!

Tog tag i alla kläder som inte får plats i lägenheten och började rensa! När man bor 2 personer på 29 kvm så har man inte så mycket plats för garderober och annan klädförvaring, som tur är har vi en liten klädkammare, men den fungerar även som förvaring för diverse väskor, dammsugare och mycket mera!

Jag är en periodare, men jag får mina ryck och då rensar jag som aldrig förut, då åker det mesta som inte används ut. Bäst att göra det snabbt så jag inte hinner ångra mig ;)

Jag längtar efter semester nu när det är så fint väder ute! Tänker tillbaka till Grekland där jag och johan firade 5 år! Helt underbart! Hoppas vi kan komma iväg i sommar! Att fira 5 år tillsammans på en balkong med tårta och vin i Grekland var inte dumt!

Tillbaka till rensningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0