Föreställning under uppbyggnad!

Åh idag var en sjukt rolig dag på teatern! Vi körde ett "genomdrag" för kostym och maske/sminks skull så att de skulle få se alla kostymer, prova alla byten och se vad som behöver göras om.
 
Kändes som att vi gjorde en helt ny show eftersom man knappt kände igen dem som stod på scenen med en! Så roligt och nu kliver jag in i den där drömvärlden med kostym och scen som jag tycker är magisk och som jag älskar när jag ser på musikal själv, tänk att jag ska få vara en del av det, helt underbart!! :D
 
En av mina peruker. Jag har 3 olika och sen en del klädbyten, men så roligt att få se så olika ut i olika peruker!:)
Älskar lösfransarna, de är enorma! :)

Ska försöka ta mer bilder! Jag är så upptagen med att filma vad huvudrollen gör när jag själv inte är på scenen. Jag är ju danskapten, så jag kommer ju att hålla i repetitioner med Regitze som är cover Elisa sen så vill ha lite koll på vad som händer redan nu så inte allt jobb kommer sista veckan!
 
Föreställningens skönaste karaktär Freddy, han är en frisk fläkt varje gång han kommer på scen, han är grym!
 

Ska fråga om jag får lägga upp ett litet klipp som smakprov snart, men måste ha medgivande från de som medverkar!
 
I'm out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0