Lördag!

Började lördagen på bästa möjliga sätt och skypeade med min bästa vän i över 2 timmar igår! Blev en underbar start på dagen! :)
 
Sedan spenderades dagen på teatern där Regitze väntade med kaffe och juice när jag kom, perfekt! Kollade på när de repade scener och sen hade vi sångrep i 1 timme med hela ensemblen. Tjuvkikade lite på kläderna också, har ju inte sett dem på ett bra tag så kom inte ihåg exakt vad jag skulle ha på mig ;)
 
Efter jobbet så gick vi hem och kollade på danska talang, drack bubbel, lagade mat och bara hade det bra. Sjöng lite duetter ;)  
 
Backtstage, på måndag så kör vi igenom med kostym, peruker och allt :)
 
Idag ska vi iväg och kolla på en av Regitzes vänner som har konsert i Aarhus och sen försöka jobba lite, gå igenom nummer med Regitze som är cover Elisa (huvudrollen), ta en kaffe med Jesper och lite småplock! :)
 
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0