Mysfest!

Blev rätt sent igår då jag satt och la över bilder från min telefon och dator till en extern hårddisk så jag nu kan filma vad vi gör på repetitionerna. Uppdaterade min telefon och sådant där småplock som ändå tar mycket längre tid än man tror.
 
Har så svårt att sova nu för att jag antingen drömmer mardrömmar eller vaknar och tänker igenom koreografi eller placeringar eller så... haha Svårt att koppla av kanske. Men det är också för att lägenheten jag har känns lite som ett hotellrum, finns inte riktigt någonstans där man bara kan koppla av och ta det lugnt förutom i sängen och där vill jag ju sova. Verkligen lyxigt att teatern fixade en lägenhet till mig dock, det är jag glad för :)
 
Vi hänger ju en del hemma hos varande och lagar mat och umgås i myskläder såklart! (Hemska byxor men de är så sköna!) Det är ju supermysigt! Regitze har kommit på ett nytt ord här: mysfest.
 
Idag är vi ensemblen bara inkallade för sångrep så vi har bara 1 timme sång! Ska bli skönt att få repa i lugn och ro, sången är alltid det som de tar bort om vi drar över vår tid på scenen eftersom vi inte behöver vara på scenen för attgöra det så har det inte varit prio 1 men idag ska vi gå igenom lite mer noggrannt, skönt!
 
Tror att vi på tisdag har vårt första rep med orkester!  Spännande! :)
 
I'm out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0