premiär och allt!

Åh vad mycket som har hänt! Jag har verkligen haft fullt upp! Den enda lediga dagen vi har i veckan har gått åt till auditions så har inte haft så mycket tid att koppla av!
 
Å förra helgen så hade vi premiär! Det var helt fantastiskt att få dela föreställningen med en publik! Att äntligen få reaktioner och dela det arbete vi har gjort!
 
Efter premiären så blev det tal och mingel på teatern och kvällen spenderades med en hel del av gänget från ensemblen och koreografen och regissören fram till 05.30 på morgonen! Det var väldigt trevligt och härligt att få snacka ordentligt med koreografen och regissören innan de åkte hem till London dagen efter premiären.
 
Regitze, Bue Wandahl som spelar professor Higgins och jag på minglet!
Jag och Regitze hade kvällen till ära samma klänning i 2 olika färger ;) haha
Man blir som man umgås.
 
Något slitna, men glada. Runt 05.00 på morgonen. Alistair David t.h koregoraf, Regitze, jag och Timothy Sheader, regissör.
 
 
En del av ensemblen! Elina, Kallanda, Mattias och jag!
 
 
Det har varit en så härlig vecka med föreställningar och ikväll kommer min kära sambo hit och mina svärföräldrar! Så det ska bli superhärligt att de kommer hit och imorgon så kommer de och tittar på föreställningen! 
 
Så nu måste här städas innan de anländer ;)
 
I'm out!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0