Familjetime!

Så exalterad! Har varit helt pirrig i magen fast på ett bra sätt! Idag får jag åka hem till familjen!
Ska bli så härligt att få krama om å träffa alla!
 
Ännu lite roligare för att jag får ta med min kärlek hem och möta familjen!
Stackarn, vi kör värsta racet å träffar så många som möjligt, måste ju passa på när vi ändå är där!
Han bor ju på åland å jag jobbar ju nästan varje dag så inte så lätt att få ihop att kunna åka..
 
Han är världens bästa som åker till sthlm så ofta han kan för att träffa mig!
Men innan dess väntar en busy day. Tvättstuga, magnetröntgen för min nacke, 4 klasser undervisning men sen får jag äntligen möta upp honom och åka!
 
Bytte bort mitt pass på Balettakademien i Sthlm imorgon för att kunna åka, så skönt med lite ledigt!
 
Så nu är det packa och fixa som gäller så det ser skapligt ut när vi kommer upp till Sthlm igen!
 
I'm out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0