Roliga men tuffa dagar

Jag har haft såå roliga dagar, men min nacke har varit såå dålig så spenderade hela kvällen igår med att ligga i soffan, så fort jag satt upp och skulle hålla uppe huvudet så får jag spräng-huvudvärk så blev inte mycket gjort!
 
Det är lite bättre med huvudvärken idag, men nacken är precis lika dåligt.. Så tråkigt att inte ens kunna dansa i 45 minuter ordentligt å själv utan att ligga däckad efteråt.. Börjar bli frustrerande efter 7 månader. MEN imorgon får jag svar på magnetröntgen så hoppas de kan göra något åt det!
 
Jag älskar ju att dansa, det är ju mitt liv så vill bara bli bra igen så jag bara kan köra på!
 
Igår var jag på audition i Hässleholm, så rolig audition och känns som något som jag verkligen vill göra så nu är det bara hålla tummarna!
Försöker ladda upp för dagen med undervisning och korrande! Nu kör vi!
 
I'm out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0