Underbara dagar!

Hade underbara dagar i Linköping med familj, vänner å kärleken min!
Han fick sig nog en överdos av småbarn då vi träffade vänner som har barn, 2 av mina systrars familjer å barn!
Måste ju passa på när vi väl är där, hade tänkt börja lugnt och öka men vi körde på så många vi bara hann!
 
Än så länge har jag bara hört positiva saker, inte för att jag förväntat mig något annat, han är ju världens finaste så går ju inte annat än att älska honom!
 
Han bliv ny favorit hos min minsta systerson algot så ångrar nästan att jag tog dit honom ;P
Han kunde inte säga Magnus så det blev Mannen istället och han tog efter och härmade minsta lilla som Magnus gjorde och går nu där hemma och tjatar efter Mannen! Bedårande!  <3
 
Vi tog pubrunda med systrarna, lunch med mamma och pappa och mycket mera! Så härligt!
 
 
Nu vardag med jobb och grejer igen, men vad gör det när man får komma hem till världens finaste?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0