Underbara dagar!

Hej! 
 
Nu är jag tillbaka, inte kommit in i att skriva så ofta igen! 
 
Jobbar på med undervisning och lite frilansgig emellanåt! Kom precis hem igår och satte mig i soffan när Christopher Bergström ringde och frågade om jag kunde giga! Skitkul :) Han bara jaa du behöver vara på plats om en timme och tio minuter så det var bara att ge sig iväg på en gång! 
Såhär snygga var vi! 
 
Det efter ett par underbara dagar med min kärlek! Så sjukt glad att jag träffat honom! Det är väl som man säger, när man minst anar det! 
 
Bara det att han åker från Åland hit till Sthlm så ofta han kan för att träffa mig säger ju en del! Jag kan ju tyvärr inte åka dit då jag jobbar nästan varje dag i veckan.. 
 
Jag låg sjuk när han kom hit så vi har tagit det rätt lugnt men när jag var på benen igen blev det biljard med Natty, bio, lite fredagsmys med vänner i fredags med vin och sällskapsspel och ett besök på akuten med min jäkla nacke.. Väntar på magnetröntgen så hoppas det blir dags för det snart! Så när jag kom hem och han åkt så stod det här och väntade på mig: 
 
Å en fin lapp med en massa kärleksfulla ord! <3
 
På onsdag åker vi hem till Linköping tillsammans så time to meet the family, spännande! Jag är mest nervös för vad han kommer tycka om dem ;) haha Det blir ölrunda med syrrorna och träffa mamma och pappa med mera! 
 
I'm out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0