Underbara vecka!

Åh, har haft en så bra vecka när mitt hjärta har varit här! 
Resan till Linköping gick hur bra som helt så nu är han officiellt godkänd ;) 
Så härligt att han fått träffa dem, känns så härligt att låta dem jag älskar mest få mötas! <3
 
Ångrar nästan att jag tog med honom ut till syrran ute i varv! HAHA Algot syrrans minsting blev helt såld på Magnus och härmade minsta lilla rörelse han gjorde! Så skulle han säga Magnus, men blev lite fel, men tror inte Magnus klagar för hans smeknamn blev Mannen! Det tjatades det om flera dagar efteråt! My och Mannen sa han sen när jag pratade med syrran i telefon! 
 
Vill bara att mitt hjärta ska komma till Sthlm å stanna här! Så det håller vi tummarna för! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0