Undervisning!

Mina veckor är nu i princip fyllda av undervisning vilket är jättekul! Uppskattar verkligen att ha ett jobb där man är aktiv och får träna och betalt ;)
 
Har många olika stilar och många olika elever den här terminen och det är så roligt att få göra så mycket olika grejer! 
 
Har börjat utmana mig själv att ta klasser där jag inte är så bekväm som Commercial och Commercial Hiphop, tog klass för Thomas Benstem igår, en grym dansare och koreograf! En så sjukt rolig klass! fick jaga en hel del koreografi och det var ett tag sen så det var skitkul! Var helt galet glad och endorfinerna sprutade efteråt! :)
 
Älskar att ta klass för folk som man blir inspirerad av! Tog Christopher Bergströms klass i söndags och både han och Thomas är dansare och koreografer som jag ser upp till och verkligen vill lära mig såå mycket av! :)
 
Danssalen är som en lekplats för vuxna vilket jag älskar, ett litet alterego. Underbart!
 
I'm out!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0