Dag 2 på terminen!

Jaa, då sitter jag på tåget från Stockholm till Uppsala för att jobba!
 
Ska köra 4 klasser idag, 2 med barn och 2 med vuxna, ska bli riktigt roligt! Känner mig på något sätt mest som mig själv med mjukisbyxor, sneakers och tofs på huvudet ;P Kanske för att jag dansat i 15 år och alltså spenderat mest tid klädd just så. Dock märker jag nu att det är så skönt att kunna klä på sig vanliga vardagskläder emellanåt också, till skillnad från när jag gick Balettakademien och man såg ut som ett vrak hela tiden!
 
Att sminka sig är ju också en rätt bra grej för att slippa städa om inte annat ;) Som idag!
 
 
Borde nästan göra en före och efter-bild, en innan jobbet och en efter ;) Skillnaden är nog rätt tydlig. ;P
 
 
Ska iaf köra 4 streetklasser idag på Uppsala Danscenter! Det var ju det jag själv började att dansa så känns lite extra kul! :) Tänkte pumpa på med lite Michael jackson musik för de yngre, det brukar alltid uppskattas!
 
I'm out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0