Veckan som gått!

Shit vilken vecka! Jobbade Måndag sedan tisdag hade jag fotografering för Uppsala Danscenter samt dansbilder i Uppsala och fick sedan besök av Madeleine en vän från Åland som kom till Sthlm!
 
Photoshoot för Uppsala Danscenter!
Madeleine och jag jobbade på samma båt Viking lines M/S Rosella i sommar! Har fått så många fina vänner tack vare det sommarjobbet, sjukt kul! :)
 
Madde och jag käkade och bara hängde innan det blev utgång med ett härligt gäng i Sthlm, för att sen skulle jag hänga med över till Åland för att hälsa på lite fler härliga typer där! Det var ju bara den detaljen att vi försov, å sen när vi kom på så gick inte båten pga storm och vi kunde inte gå av så blev sittandes där å båten i 10 timmar..
 
Åland var iaf trevligt och när jag kom hem hade jag 1 timme på mig att packa om innan tåget gick mot Köpenhamn för att hälsa på min bästa Regitze som bor där! (Inte riktigt planen från början, men så blev det ju)
 
Regitze och jag träffades när vi arbetade tillsammans i musikalen "My Fair Lady" på Aarhus teater i Danmark, å hon är som en syster för mig! Världens bästa! <3
'
I Köpenhamn blev det middag på ett nyöppnat ställe KOA så sjukt gott, och sen lite cocktails och häng! Å dagen efter spenderade vi med lite shopping å ett rätt speciellt besök på Joe and the juice (en histora som förtjänar ett eget inlägg) ;)
 
Sen kom jag hem till sthlm igår vid 22 och skulle iväg och jobba idag så snart är jag i behov en dag där jag bara är! Men är så glad för alla fina människor omkring mig som ger så mkt energi och glädje!  <3
 
En helt fantastisk vecka helt enkelt!
 
I'm out!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0