I'm back!

Lite sjukt att det finns dem som fortfarande kollar in här när jag är så dålig på att uppdatera!
 
Mycket har hänt sen sist, pga av skada har jag varit tvungen att lägga dansen på hyllan ett tag...
Fick en spark i huvudet under föreställningen jag gjorde i Danmark, fick en hjärnskakning som fortfarande skapar problem samt en turn i nacken..
MEN jag trivs sjukt bra på mitt nya jobb som receptionist på Hotel Birger Jarl i Stockholm med härliga kollegor och roligt jobb! :)
 
I helgen fick jag spendera massor med tid med min kärlek och familj och vänner!
En fantastisk helg med små utflykter, lite fest, middag ute och SOL!
Här kommer en bildbomb!
 
Mysigt att få visa Magnus Gamla Linköping med mamma och pappa! :)
Första kvällen på uteserveringarna på torget i Linköping!
 
Med härliga vänner och kärleken! <3
 
Dagen efter bjöd på häng med andra härliga vänner!
 

Å middag på en uteservering! :)
 
Så har haft en av de bästa helgerna någonsin! Underbart!
Denna vecka blir en massa jobb, men måste försöka ta mig ut och njuta av solen iaf, GAH sommarkänslor, LOVE IT!
 
I'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0